Polityka względem zwierząt
Warunki przyjęcia:
1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.
2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne). Oraz innych agresywnych w stosunku do innych zwierząt i ludzi.
3. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.
4. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem, Hotel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
5. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
6. W obawie o bezpieczeństwo naszych Gości oraz innych zwierząt przebywających na terenie hotelu, nie przyjmujemy również ras uznawanych za agresywne, ani zwierząt agresywnych w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi.
7. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę - w zależności od gatunku zwierzęcia.
8. Zwierzęta mogą przebywać w hotelu w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, sali zabaw oraz placu zabaw.
Opłata:
1. Opłata za pobyt zwierzęcia w pokoju nie dedykowanym dla zwierząt wynosi 100 zł za dobę.
Hałas i zakłócenia
1. Zwierzę przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.
2. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.
3. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
Higiena i czystość:
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.
2. Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.
3. Zwierzęta mogą korzystać z wyznaczonych przestrzeni w środku hotelu, jak również na zewnątrz.
4. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
5. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela lub przy pustym pokoju. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania.
6. Podczas pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju prosimy o zawieszenie karteczki „Nie przeszkadzać”
Odpowiedzialność:
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.
2. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem przez cały pobyt na terenie hotelu.
3. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
Parking - informacje
Z chwilą wjazdu na teren hotelu, poprzez pobranie biletu parkingowego, każdy użytkownik wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień. Parking jest parkingiem niestrzeżonym i jest objęty jedynie monitoringiem poprzez system kamer przemysłowych. Wjazd na teren hotelu może nastąpić wyłącznie po pobraniu przez użytkownika biletu parkingowego z automatycznego systemu parkingowego.
Na terenie hotelu, obowiązują następujące rodzaje biletów parkingowych:
jednorazowe – uprawniające do jednokrotnego wjazdu na teren hotelu,
hotelowe - uprawniające do wielokrotnego wjazdu na teren hotelu - wydawane na wniosek stałych gości hotelu,
abonamentowe - dla pracowników hotelu.
Za korzystanie z parkingu i miejsc postojowych obowiązują następujące opłaty parkingowe:
- pierwsze 3 godziny - bezpłatnie,
- każda kolejna godzina - 10 zł
- samochód - 50 zł/doba
- autobus - 100 zł/doba.
Jakiekolwiek odstępstwo od opłat wskazanych w ust. 3 powyżej wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zarządu TMS Park Sp. z o.o. W ramach programu lojalnościowego IHG Rewards Club, oprócz standardowych benefitów proponowanych przez sieć takich jak bezpłatne noclegi w ramach zgromadzonych punktów czy nagrody rzeczowe**, jego członkowie w naszym hotelu Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów otrzymują dodatkowe przywileje podczas pobytu.