3 obiadokolacje świąteczne z pakietem napoi bezalkoholowych i alkoholi (woda, soki, kawa, herbata, wino, piwo)
3 śniadania (2 śniadania w formie bufetu oraz uroczyste śniadanie w Niedzielę Wielkanocną)
Ognisko przy muzyce w Niedzielę Wielkanocną (atrakcja uzależniona od warunków atmosferycznych)
Powitalna niespodzianka
Koszyczki Wielkanocne
Wstęp do Centrum Delphinus (basen z hydromasażem, jacuzzi, sauna sucha i parowa, mini Gym, aqua aerobik)
Siłownia na świeżym powietrzu
Wejście na Minigolfa bez limitu
Atrakcje regionalne (związane z kulturą i folklorem naszego regionu)
Miejsce parkingowe
Atrakcje i lokalizacja
Dodatkowe atrakcje:
Codzienne animacje połączone z warsztatami tematycznymi, m.in.:
- Familijne warsztaty cyrkowe
- Rodzinna gra terenowa „W poszukiwaniu Wielkanocnego Zająca”
- Wspólne malowanie giga pisanki
- „Jego Wysokość- Kurczak” - zręcznościowa gra dla rodzin w Parku Linowym
- Turniej minigolfa o „Złote Jajo”
Zewnętrzny plac zabaw
Boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę
Świąteczne mini kino
Pokój zabaw z zabawkami tradycyjnymi i multimedialnymi
Sala gier Comet – bilard, ping-pong, piłkarzyki, rzutki, Xbox
(wymagana wcześniejsza rezerwacja)
Dodatkowo płatne
2 dzieci do 12 roku życia w pokoju rodziców GRATIS!
każde kolejne dziecko 4-12 lat/pobyt: 300 PLN
młodzież 13-18 lat/pobyt 450 PLN
dodatkowy pokój dla dzieci łączony drzwiami wewnętrznymi: 250 PLN / doba
maksymalnie 1 dostawka i 1 łóżeczko w pokoju.
zwierzęta akceptowane – dodatkowo płatne
Możliwość przedłużenia pobytu w specjalnych cenach:
350 PLN / doba ze śniadaniem — pokój 1-os.
400 PLN /doba ze śniadaniem—pokój 2-os.
Podane ceny są brutto. Oferta ważna: 15 -19 kwietnia 2022 roku.
Możliwość rozliczenia bonem turystycznym.
Warto wiedzieć
Informacje dodatkowe:
Na terenie hotelu znajduje się strefa hamaków, a w pobliżu – leśne ścieżki spacerowe wzdłuż rzeki Świder
Możliwość wypożyczenia kijków do nordic walking, gier planszowych, szachów itp.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany programu animacji.
Organizacja i sposób serwowania posiłków jest uzależniona od wytycznych podanych przez Główny Inspektorat Sanitarny.
Ważne: w związku z trwającym stanem pandemii dostępność poszczególnych usług może podlegać ograniczeniom
wynikającym z aktualnych przepisów prawa i decyzji hotelu. W trosce o najwyższy standard usług hotele na bieżąco
wdrażają procedury sanitarne, jednak nabywając niniejszą ofertę, akceptujesz brak możliwości korzystania z wybranych
udogodnień w związku z COVID-19.
Ważne informacje
Przyjazd
Zameldowanie
od
15:00
Wyjazd
Wymeldowanie
do
12:00
Polityka względem zwierząt
Warunki przyjęcia:
1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.
2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne). Oraz innych agresywnych w stosunku do innych zwierząt i ludzi.
3. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.
4. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem, Hotel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
5. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
6. W obawie o bezpieczeństwo naszych Gości oraz innych zwierząt przebywających na terenie hotelu, nie przyjmujemy również ras uznawanych za agresywne, ani zwierząt agresywnych w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi.
7. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę - w zależności od gatunku zwierzęcia.
8. Zwierzęta mogą przebywać w hotelu w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, sali zabaw oraz placu zabaw.
Opłata:
1. Opłata za pobyt zwierzęcia w pokoju nie dedykowanym dla zwierząt wynosi 100 zł za dobę.
Hałas i zakłócenia
1. Zwierzę przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.
2. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.
3. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
Higiena i czystość:
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.
2. Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.
3. Zwierzęta mogą korzystać z wyznaczonych przestrzeni w środku hotelu, jak również na zewnątrz.
4. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
5. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela lub przy pustym pokoju. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania.
6. Podczas pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju prosimy o zawieszenie karteczki „Nie przeszkadzać”
Odpowiedzialność:
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.
2. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem przez cały pobyt na terenie hotelu.
3. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
Parking - informacje
Regulamin określa zasady korzystania z parkingu i dróg wewnętrznych na terenie Holiday Inn Resort Warszawa Józefów, definiując obowiązki użytkowników oraz zarządcy obiektu, firmy TMS Park Sp. z o.o. Regulamin obejmuje zasady bezpieczeństwa, przepisy drogowe, kary oraz kontrolę dostępu.
Najważniejsze punkty:
Ogólne informacje:
Regulamin dotyczy parkingu i dróg wewnętrznych hotelu, które są klasyfikowane zgodnie z polskim prawem o drogach publicznych.
Zarządzaniem parkingiem i drogami wewnętrznymi zajmuje się TMS Park Sp. z o.o., a regulamin jest dostępny przy wjeździe i w recepcji hotelu.
Wjazd na teren hotelu oznacza akceptację regulaminu przez użytkownika.
Zasady parkowania i ruchu drogowego:
Obowiązuje ograniczenie prędkości do 20 km/h, a ruch musi być zgodny z przepisami polskiego Kodeksu drogowego.
Parkowanie dozwolone jest wyłącznie w wyznaczonych miejscach; za naruszenia, takie jak parkowanie na drogach wewnętrznych, przejściach dla pieszych czy w miejscach przeciwpożarowych, grozi mandat (200 PLN) i blokada kół.
Rowery muszą być parkowane w wyznaczonych miejscach i zabezpieczone.
Dostęp i opłaty:
Parking działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wjazd na teren odbywa się przez pobranie biletu parkingowego lub system rozpoznawania tablic rejestracyjnych.
Pierwsza godzina parkowania jest bezpłatna,
każda kolejna godzina kosztuje 10 PLN,
a stawki dzienne wynoszą:
50 PLN dla samochodów osobowych
100 PLN dla autobusów.
Odpowiedzialność i zobowiązania:
Użytkownicy są odpowiedzialni za zabezpieczenie pojazdu, unikanie uszkodzeń innych pojazdów i utrzymanie czystości parkingu. TMS Park Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub kradzieże, chyba że prawo stanowi inaczej, choć zarządca pomaga w identyfikacji sprawców.
Użytkownicy odpowiadają za wszelkie szkody spowodowane przez ich pojazdy, w tym za wycieki płynów.
Zabronione działania:
Zabronione jest wykonywanie napraw, czyszczenie pojazdów, tankowanie oraz używanie otwartego ognia. Użytkownicy nie mogą również zostawiać zwierząt ani dzieci w samochodach, śmiecić ani zakłócać porządku.
Egzekwowanie przepisów:
Naruszenie zasad parkowania może skutkować karami finansowymi oraz blokadą kół, która zostanie zdjęta po uiszczeniu opłat. Zarządca zastrzega sobie prawo do czasowego zamknięcia parkingu lub ograniczenia dostępu, gdy zajdzie taka potrzeba.
Osoby upoważnione, w tym personel hotelu, odpowiadają za pobieranie opłat i egzekwowanie przestrzegania regulaminu.
Dyrektor hotelu ma prawo interpretować i stosować regulamin zgodnie z potrzebami.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez TMS PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Aleja Stanów Zjednoczonych 61, 04-028, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .